onsdag 5. juni 2013

Prosjekt drivhus!


 Jeg har siden forårets hurtigløsning i drivhuset har jeg gått og tenkt hva vi kan gjøre i drivhuset for å få en bedre løsning på gulvet. Så tenkte jeg at vi kan jo tross alt bare bygge en platting på plankene i drivhuset. Vi spadde ut sikkert 15-20 bårer med jord. Jeg tuller ikke! De var riktignok i en størrelse som gjorde at jeg klarte flytte dem, men allikevel.

Bjelkene var selvfølgelig helt gjennområtne, så de måtte byttes og vi måtte løfte hele drifhuset, litt og litt! Og den lyden det lagde!! Åh, *knirk, knirk, knirk* i glasset. Jeg var redd det skulle kollapse over oss. Men alt gikk fint, og vi fikk til og med rettet opp drivhuset! Se Evens fancy hjørneløft-patent som funka superbra!


Så skulle hele gulvet dekkes med terrassebord(den robuste typen 28x120mm). Jeg har skrudd på plass hver eneste selv:) Fikk til og med gnagsår! Hehe, jeg har visst ikke arbeidshender.

OG slik ble det, så ryddig og fint. Deilig luft av nysaget planke, og nyvasket drivhus klar for (en litt sein) sesong.

Fiiiiiiint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar