søndag 26. mai 2013

Vårblomster i mai!

Herlig, nå går det mot ei deilig tid! Sommer (og sol?)!

Deilig med blomster i hagen, eller plenen egentlig. Jeg sneik til  meg disse før Even tok årets første plenklipp!

1 kommentar:

  1. Ble så inspirert at dette bildet. Har samme vasen og ala samme blomster i hagen. Bare det at når jeg skulle plukke så falt blomstene fra hverandre, de var overmodne! Trist. Tom vase her..

    SvarSlett