Vårfølelsen! Deilig med å få ut litt blomster i blomsterkasser og potter(ikke mine egne - de er ikke kommet fullt så langt ennå!).
Staudene fra salget i fjor kommer frem!
Og fjorårets busker kommer opp igjen! Rips og bjørnebær:)
Og blomster på plommetreet - i massevis!






Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar