onsdag 29. mai 2013

Det blomstrer!

 Vårfølelsen! Deilig med å få ut litt blomster i blomsterkasser og potter(ikke mine egne - de er ikke kommet fullt så langt ennå!). 
Staudene fra salget i fjor kommer frem!

Og fjorårets busker kommer opp igjen! Rips og bjørnebær:)

Og blomster på plommetreet - i massevis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar