mandag 29. april 2013

Verdens søteste strikkepinnemåler?

Det syns jeg! Mamma fikk denne i en hobbypakke i en klubb hun er medlem i, og jeg falt pladask! Jeg fikk lov å beholde den, siden jeg har en så snill Mamma :) Søt? Bææææ, ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar