lørdag 27. april 2013

Nytt bursdagskort!

 Jeg sier sjelden nei til en anledning til å lage kort, så her er et kort jeg lagde da Marianne på jobben fyllte 30 denne uka :)

4 kommentarer:

  1. Det var superfint! Flinke,flinke Eilen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe, må muligens skrive hilsen Marianne, den heldige mottaker av kortet ;)

      Slett
  2. Kjempefint kort. Du er en flinkis!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk, snille dokke e! Kjekt dokke likte det:)

    SvarSlett