Det var superfint! Flinke,flinke Eilen ;)
hehe, må muligens skrive hilsen Marianne, den heldige mottaker av kortet ;)
Kjempefint kort. Du er en flinkis!!
Tusen takk, snille dokke e! Kjekt dokke likte det:)
Det var superfint! Flinke,flinke Eilen ;)
SvarSletthehe, må muligens skrive hilsen Marianne, den heldige mottaker av kortet ;)
SlettKjempefint kort. Du er en flinkis!!
SvarSlettTusen takk, snille dokke e! Kjekt dokke likte det:)
SvarSlett