torsdag 4. april 2013

Glutenfri pizza!

I et forsøk på å finne ut hva diverse fordøyelsesproblemer skyldes ble det innkjøpt en god del gluten produkter før jul. Når det ble konstantert ingen endring etter ei uke eller to la vi gluten-prosjektet på hylla. Men jeg hadde ikke brukt alle produktene, nemlig ikke alle glutenfrie produkter er like gode...! Så nå tenkte jeg at jeg skulle lafe minipizza med glutenfri bunn. Det gikk ned, jeg spiste 2 minipizzaer, men glutenfri bakverk er og blir en merkverdig rar sak! Det smaker litt svamp, men er det varmt og godt fyll så glir alt ned:) Da er iallefall ikke det helle uprøvd!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar