onsdag 10. april 2013

Glidelåsekspert?

Jeg vil nok ikke påstå jeg er noen glidelåsekspert, men jeg snappet med meg at Stoff og Stil i Stavanger skulle ha "Glidelås-workshop". Og jeg dit! Jeg tenkte rett og slett at dette KAN jeg ikke gå glipp av. Gå glipp av å bli en mulig glidelåseksperet, nei takk. Så jeg gikk og fant ut at jeg slettes ikke var så håpløs på glidelåser som jeg trodde! Heldigvis har jeg vært inne på noe, og ikke famlet helt i mørke. Men nå har jeg iallefall sett ekspertene gjøre det og jeg har satt meg et noget  ambisiøst mål... sy bukse. (Sa jeg det høyt?). HJELP.

Men nå har jeg iallefall kjøpt meg glidelåser til enhver anledning, lært å så usynlig glidelås, og å sy en synlig glidelås. Funnet ut at det finnes noe som heter usynlig glidelåsfot(Haha! Den er ikke usynlig, selvom det høres slik ut!). En verden av nye ting der ute! Herlig:) 

2 kommentarer:

  1. Jammen, her skulle du tatt meg med!! Hoho, jeg får gå på kurs i Bispeveien ;)

    SvarSlett
  2. Det tenkte eg jammen ikkje på! Spurte et par stykker om de ville ver med, men ingen kunne. Neste gong så seie eg fra:) Du e uansett hjertelig velkommen i bispeveien systova!

    SvarSlett