
Jeg har satt opp karakterer på grøtene underveis og satt opp denne oversikten. På skalaen 1 til 10. Vinneren blir altså Havregrynsgrøt med sjokoladesaus. Den var kjempegod og toppet så vidt over noen av de andre gode! Favorittene var altså en del av de med kakao/kaffe og blåbær. Jeg anbefaler alle en slik utfordring, med grøt eller noe annet du har lyst å prøve ut! Dette blir nok ikke min siste 30 dagers utfordring:)
Du er god! for en 30 dagersutfordring, digger den!! Hva blir neste utfordring?
SvarSlettTakk for det, og takk for inspirasjonen :) Eg har kjempelyst å prøva ein ny utfordring, så kom gjerna med forslag! Har ingen ideer akkurat nå, men dette ga mersmak:) Har du ein utfordring i utviklig for deg sjøl itte kvert? :)
SvarSlettuh, ja si det. Vanskelig. Mitt neste prosjekt er ett gulvteppe, kanksje det skal ta 30 dager.. Nei, vi må finne noe håndgripelig, skal tenke litt mer :)
Slett