Jeg må jo si at dette ikke ble den perfekte avslutningen på 30 dagers utfordringen, men veien har vært fantastisk! Nå er jeg utrolig fornøyd med å få gjennomført utfordringen, fra ende til annen, og forskjellige hver dag. (Om så 2 av dem var ferdiggrøter, men det må være godkjent i en gjeng av 28 andre hjemmelagde varianter). Denne ferdighavregrøten spiser jeg innimellom, den beste av ferdiggrøter spør du meg. En god og mild smak, og en lett variant å lage:)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar