onsdag 13. februar 2013

Havregrynsgrøt med banan og mandler - Dag 28

Havregrynsgrøt med banan og mandler
Denne har jeg bare satt sammen selv. Enkel og grei, og god!

1 dl havregryn
1,5 dl melk
1/3 banan
1/2 ts vaniljeessens
Litt salt
1 ts kanel
Mandler

Bland sammen alt utenom nøttene.Varm i mikroen på høyeste effekt i ca 3-4 minutter. Strø over kanel og mandler og NYT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar