lørdag 9. februar 2013

Havregrøt med jordbær, kokos og sjokolade - Dag 23


Havregrynsgrøt med jordbær, kokos og sjokolade
Jeg har forsøkt meg på en ny variant med sjokolade i, bare fordi det ser så godt ut! Det er jo ikke akkurat noe jeg kan spise hver morgen, men kanskje i helga innimellom :) Men denne likte jeg altså ikke. Det var den første jeg ikke har klart å spise opp. Det var ikke etter min smak, men kanskje andre liker den? Oppskrift fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
1 dl kokosmelk
1 dl vann
1 dl jordbær i biter
En håndfull sjokolade "dråper"
Litt salt

Bland alt sammen og varm på høyeste effekt i mikroen i 3-4 minutter. 

NYT?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar