Havregrynsgrøt krydder/latte
Denne var veldig god! Pepperkake og kaffe i fin forening, med litt formildende melk på toppen. Oppskrift fra The Oatmeal Artist.
1 dl havregryn
1,4 dl kaffe
0,6 dl melk
1/3 banan
1/2 ts kanel
1/2 ts ingefær
1/8 ts nellik
1 ss sirup
1/4 ts vaniljeessens
salt
melk
Bland alt sammen og varm i mikroen på høyeste effekt i ca 3-4 minutter. Ha litt melk over.
NYT!

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar