onsdag 16. januar 2013

Nytt bad!

Vi skal snart få inn håndtverkere til å utvide og bygge et helt splitter nytt bad! Og vi gleder oss veldig. Enkelte ting gjør vi bare ikke selv. Så nå er det bare 6 uker igjen før det skal stå ferdig. SPENNENDE!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar