Oh yes, jeg fikk det jeg virkelig ønsker meg til jul:) Jeg fikk kjempemye fint, så mye fine tanker og meninger bak årets gaver, men jeg må jo innrømme at den jeg ble aller mest giret på var jo denne! Det var Stoff og stil som kunne tilby en fin sømbyste! Even hadde fikset saken han:)
Så nå skal jeg sy! Masse. Og kanskje designe litt klær. GLEDER MEG!

Den va jo stilige bare sånn den va;) Sikkert praktisk når du lage kler jah, så sleppe du sjøl å prøva klenå heile veien:)
SvarSlettJa, bare bysten i seg sjøl e jo flott å se på og veldig dekorativt i hobbyrommet:) Og eg glede meg te å få i gang et prosjekt med den:)
SvarSlett