"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
lørdag 26. januar 2013
Bryllupskort
Jeg fikk bestilling på et bryllupskort, dette ble resultatet :)
3 kommentarer:
Junhild
26.01.2013, 13:03
kjempe fint bryllupskort :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Eilen
26.01.2013, 14:30
Tusen takk :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Anonym
31.01.2013, 12:26
Nydelig :)Hilsen mamma
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
kjempe fint bryllupskort :)
SvarSlettTusen takk :)
SvarSlettNydelig :)Hilsen mamma
SvarSlett