søndag 20. januar 2013

Bakt havregrøt med banan og kokos - Dag 6


Bakt havregrøt med banan og kokos
Denne var jeg meget skeptisk til, men jeg tenkte: "Ingenting skal være uprøvd"! Så jeg satte i gang og OM jeg ble positivt overrasket. Dette tror jeg er favoritten til nå, faktisk. Det smakte nesten som kake, nam, nam, nam! Nok en oppskrift fra The Oatmeal Artist.

1 dl havregryn
1 dl kokosmelk
1/2 most banan
1/4 ts bakepulver
1/2 ts vaniljeessens
Litt salt
1-2 ss kokos

Bland alt sammen, bortsett fra kokosen. Strø over kokosen. Steik i ovnen på 180 grader i ca 18-22 minutter.

NYT!

1 kommentar: