fredag 16. november 2012

Et strikkepinneetui til!


 Når jeg først setter igang så setter jeg i gang. Så nå er jeg ferdig med min aller første sy-bestilling! 2 stykk strikkepinneetui av eget mønster :) Jeg kommer nok ikke til å gå inn for å få flere bestilllinger med tanke på ventetid og at kompetansen er nå så som så ennå. Men KJEKT, det er det!

Fra alle vinkler og i alle varianter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar