Når jeg først setter igang så setter jeg i gang. Så nå er jeg ferdig med min aller første sy-bestilling! 2 stykk strikkepinneetui av eget mønster :) Jeg kommer nok ikke til å gå inn for å få flere bestilllinger med tanke på ventetid og at kompetansen er nå så som så ennå. Men KJEKT, det er det!
Fra alle vinkler og i alle varianter!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar