Jeg har så smått begynt å planlegge julekortene, må begynne tidlig for å bli ferdig:) Jeg har jo min "teknikk", eller lysbordoverføring om du vil, som fungerer fin.fint! Jeg finner fine illustrasjoner og tegner den over på lysbordet på egne ark. Så kopierer jeg dem over på et tusjark på skriveren min, og fargelegger med promarker/triamarkerene mine. Det er jammen en lang prosess før jeg er ferdig, så nå har jeg klargjort ca 30 kortklare figurer. Jeg har hamstret ark, ensfaget og mønstret, fra Panduro og diverse andre steder. Nå er jeg KLAR!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar