torsdag 6. september 2012

Noen nye bursdagskort

Jeg har fått ryddet på hobbyrommet, satt opp oppbevaringshyller og organisert litt(iallefall kortdelen av rommet... *kremt*). Så nå har jeg begynt å lage litt kort igjen. I helga lagde jeg kort, 4 stykk på noen få timer faktisk :) Her er noen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar