"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
torsdag 6. september 2012
Noen nye bursdagskort
Jeg har fått ryddet på hobbyrommet, satt opp oppbevaringshyller og organisert litt(iallefall kortdelen av rommet... *kremt*). Så nå har jeg begynt å lage litt kort igjen. I helga lagde jeg kort, 4 stykk på noen få timer faktisk :) Her er noen!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar