"Hobby-skriblerier"
Etiketter
Mat
Hage
Kort
Oppussing
Strikking
Søm
Diverse
Reise
Bryllupsplaneggeren
lørdag 18. august 2012
MINE grønnsaker!
Det blir liksom ikke kjedelig å hente egne grønnsaker i drivhuset! Nå har jeg fått bruke bare purre og sjalottløk, og de var kjempefine og kjempegode. Jeg har også fått bruke bare paprikaen og agurken. GLEDE!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar