lørdag 18. august 2012

MINE grønnsaker!

Det blir liksom ikke kjedelig å hente egne grønnsaker i drivhuset! Nå har jeg fått bruke bare purre og sjalottløk, og de var kjempefine og kjempegode. Jeg har også fått bruke bare paprikaen og agurken. GLEDE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar