Jeg har laget ennå et kort, denne gang til ei på jobben som skulle gifte seg. Ble ganske fornøyd med kortet, og fikk prøve en del nytt. Jeg prøvde meg på e nytt stempel(blomsten) og en ny tekst jeg har skrevet av over lysbordet. Og ikke minst den nye utklipperen til kanten(hva heter det på "fagspråket" igjen??)
Det var iallefall kjekt å lage kort :) Selvom jeg brukte flere kvelder fordi jeg ble ikke helt enig med meg selv!


ååå du er så søt, ble veldig glad for dette kortet. Alltid stas med hjemmelaget, uansett hva :) Mariann
SvarSlettSå kjekt at du likte det :)
SvarSlettNydeligt kort du har lagt :) Og det hette kant-punch ;)
SvarSlett