Kjempefint!! Det er litt rart å klippe av lengden, men det er så herlig og ;)
Så fine du blei :)
Åååå, nå gleder jeg meg til jobb i morgen. Ser kjempefint ut :)
Takk, takk:) Spennande med noge nytt!
Kjempefint!! Det er litt rart å klippe av lengden, men det er så herlig og ;)
SvarSlettSå fine du blei :)
SvarSlettÅååå, nå gleder jeg meg til jobb i morgen. Ser kjempefint ut :)
SvarSlettTakk, takk:) Spennande med noge nytt!
SvarSlett