Ja, vi har fått oss skikkelig jordbærland(som Even kaller det så fint!). I en noget uortordoks form, men like fint og deilig uansett! Hvem sier at et jordbærland ikke kan ha form som en julesokk eller en J?? Bare jordbærene blir gode så kan den være i form av et kinesisk tegn for meg :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar