Drivhuset er KLAR til bruk! Vi brukte fridagen i går i det fantastiske været og fikk ferdigstilt drivhuset! Vi fikk hentet en del glassruter som vi har vært så heldige å fått av supersnill venninne som heter Helen, og det satte "siste finpuss på verket". Vi lappet litt av baksiden med sånn "drivhusplast" eller hva det nå heter, fordi vi fant ingen som hadde drivhusglass som passet og vi hadde ikke akkurat lyst å kutte så mye glass i bredden...! Det var nok med de glassene vi måtte kutte! Nå er alle knuste glass byttet og festet godt på ny.
Vi har lagt duk inni og festet den med mursteiner langs kanten og Even vaska bort gammel dritt med kraftvask og vann. Så nå mangler bare hyller og planter! Noen som vil gi bort noen stygge og kasteklare hyller eller kasser eller slikt? TA KONTAKT :)
Det siste jeg ville ta med er de SUPERFANCY luftevinduene våre: de lufter automatisk! De åpner seg når det er varmt og stenger seg når det er kaldt. Helt fantastisk!




Eg e imponerte av alt dokk gjer...mn blei ennå meir imponerte av de automatiske vinduene dokkars i drivhuse, gu så stiligt ;)
SvarSlettHehe, ja, me prøve å få gjort litt og litt. Men det går jo i rykk og napp! Kan du tru kor forbausa me blei når me oppdaga det med vindunå??
SvarSlett