I går ble det nok en Rema1000-oppskrift på menyen igjen, nemlig
Salmone con Finocchio. Det var absolutt til gjentakelse. Mitt andre forsøk med mozzarella og fennikel. Jeg tror meg og fennikel kommer til å bli gode venner, jeg liker virkelig smaken og anvennligheten! En liten obs obs for dere som eventuelt ikke er vant med hvitvinseddik som hives i en veldig varm panne, det slo nesten lufta utav meg. Ikke hold hodet rett over pannen når du gjør det... Men konklusjonen: Godt! Fisken og fennikel var smakfull og potet/brokkoliretten var også god, spesielt brokkolien ;)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar