onsdag 4. april 2012

Salmone con Finocchio

I går ble det nok en Rema1000-oppskrift på menyen igjen, nemlig Salmone con Finocchio. Det var absolutt til gjentakelse. Mitt andre forsøk med mozzarella og fennikel. Jeg tror meg og fennikel kommer til å bli gode venner, jeg liker virkelig smaken og anvennligheten! En liten obs obs for dere som eventuelt ikke er vant med hvitvinseddik som hives i en veldig varm panne, det slo nesten lufta utav meg. Ikke hold hodet rett over pannen når du gjør det...  Men konklusjonen: Godt! Fisken og fennikel var smakfull og potet/brokkoliretten var også god, spesielt brokkolien ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar