søndag 15. april 2012

Hobbyrommet MITT er ferdig!

Her er jammen det ferdige resultatet! Den tapetserte veggen ble vakker. MEN med ikke så veldig fine skjøter, det ser du ikke på LITT avstand eller hvis du ikke selv har lagt tapet kanskje...? Helheten syns jeg ble fantastisk vakker, med mange (la oss kalle det) skjønnhetsfeil! Det er deilig å være ferdig. Nå gjenstår "bare" innflyttinga. Jeg er skråsikker på at halve flytteeskene våre når vi flyttet inn var mine hobbysesker. Så rommet er nå fyllt med masse oppbevaringshyller, 2 store arbeidsbord og haugevis av esker(jeg teller iallefall 10 her jeg sitter)...!
Luna har tatt inspeksjonen og er fornøyd!


FØR OPPUSSINGEN:


3 kommentarer:

  1. Nyyyydelig! Jeg vil også ha eget hobbyrom. Jeg har 4 bad da. Som jeg skal vaske denne uken. Faen..

    SvarSlett
  2. så koseligt hobbyromme ditt blei:) Likte tapeten du har valgt, følte den va deg :)

    SvarSlett
  3. Takk begge to:) Eg syns det blei knallfint, men det va jo tross alt eg som valgte det!! Hehe. Eg har bare et bittelite bad og det må eg vaska KVER uka;)

    SvarSlett