Det spirer og gror! Her til venstre er den ene paprikaplanten min, til høyre er kornblomstene spiret.
Her spirer også Aster.
Til venstre er det et samlebilde, purre, sjalottløk, paprika og stemor. Og til høyre er det plantet hengelobelia. De spirer ikke ennå.






Se her så det spirer! Hadde du og plantet purre? Så i hageboken min at de trenger oppimot 180-200 dager før de kan høstes.. Godt vi er litt tidlig ute ;) De blå kornblomstene var kjempe fine! Har du vært på Hove plantesalg? :)
SvarSlettJa, purre e der planta, så får me se! Har du og planta det i år?? Kornblomstene blir fine, satse eg på. Hørte nogen så de va lettdyrka, krysse fingrane:) Ka aent har du planta??
SvarSlett