søndag 4. mars 2012

Våren er på vei!

 
Og jeg gleder meg!

  Det er så kjekt å se hva som kommer frem når snøen forsvinner og våren kommer smygende på oss! Og spesielt i en ny hage som jeg aldri har sett blomstre før! Og for en glede det er! Det er hundrevis av snøklokker og en god del krokuser og det jeg tror kommer til å bli liljekonvaller. Spennende! I dag fant jeg massevis av potter og noen kasser av den bittelille Rhododendron busken vår. Det ligger også svære skiferplater, 2 trilleborer, planker, bøtter, ståltråd og presseninger der. Det er som en overraskelse som bare gir og gir :) 




1 kommentar: