Jeg kjøpte meg en hel haug nye plastfat i diverse pastellfarger på søstrene grene, og de gjør seg best i bruk! Så når jeg satte noen nydelige oransje appelsinbåter på det nye blå fatet, ja, så ble det fotosession :) Var ikke begge deler veldig fine??



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar