Jeg var en liten tur innom Fretex igjen, der vet man aldri hva man finner :) Jeg fant meg masse nye kokebøker og ei bok om dyrking av urter. 155 kroner for alle disse! Jeg gleder meg allerede til å prøve noen av de nye oppskriftene. Det blir KJEKT!
Og Luna ville også være med på bildet...!



Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar