Handy-Eilen på nye oppdrag. Vi har en veldig sliten baderomsinnredning, så nye knotter gjør det iallefall hakket bedre inntil videre. Skapene skal nok males/skiftes/hele badet rives etterhvert. Men siden det er litt langt nede på prioriteringslisten så tok jeg borremaskinen fatt, fikk borret bittelitt større hull og satt på de nye porselensknottene fra Søstrene Grene. Det var iallefall bedre enn de gamle malte(og avflassede) treknottene.
Etter litt tenking og litt rågivning fra Even fikk jeg skiver og mutter på rett plass også. Det er ikke så lett å være påtatt handy.


Det er ikke alltid så mye som skal til før man føler det ser litt bedre ut :) Det er veldig kjekt å følge med på opppussingen i alle rom. Dere er gode!
SvarSlettVelkommen tilbake til internetten forresten :)
Det ska ikkje det:) Og kjekt å bare bli ferdig med et prosjekt! Så kjekt du syns oppussingen e kjekke å følga, me gjør nå iallefall så godt me kan. Glede meg te din del og!
SvarSlett