lørdag 25. februar 2012

Mangokylling

Supergod Mangokylling. Mye smak og veldig enkelt!! Dette var en skikkelig overraskelse og anbefales virkelig:) Nok en rett med utgangspunkt i ei oppskrift fra Grete Roede.

Oppskrift:
300 g kylling
salt og pepper
1 dl mangochutney
1 dl appelsinjuice
1/2 mango
ca 20 g rosiner
Ris og salat

Skjær kylling i biter og legg dem i ei gryte. Salt og pepre litt. Hell over mangochutney og appelisinjuice og kok opp. La det trekke/småkoke i ca 45 min. Skjær mango i biter og ha oppi rosiner. Varm opp på ny før servering. Jeg hadde til ris og en salat med isberg, agurk og røde druer :)

5 kommentarer:

  1. Trur pigede eg må prøva denne og ;) Ikkje feil å komma inn på bloggen din å få så masse inspirasjon t kjekke madretter. I like, I like :D

    SvarSlett
  2. Så mange herlige oppskrifter du legger ut! Kan være det er noe her som skal prøves ut altså :D

    SvarSlett
  3. Denne skal prøves!! Kanskje i helga?

    SvarSlett
  4. Så kjekt dokke like oppskriftene som eg legge ut :) Det e bare å prøva. Denne va iallefall kjempegod. Mye smak! Prøv den i helga Charlotte!!

    SvarSlett