Ja, nå har jeg bestemt meg for å dyrke frem mine mulige indre, til nå usynlige, grønne fingre! Hvis du ser bort fra bleikheten min som av og til gjør at fingrene mine ser misledende grønnlige ut :)
Jeg har vært på hagekurs på plantasjen, sammen med Helen. Om frø, løker, knoller og omplanting. Jeg noterte som bare det. Jeg lærte mye, og mye er allerede glemt, sånn er det med gullfisk-hukommelse. Derav notatene! Vi fikk utlevert informasjonshefte og hageblad og fikk et relativt langt foredrag, med masse muligheter for spørsmål. Er du interressert i å være med på lignende kvelder kan du melde deg inn i kundeklubben hos plantasjen og få ekstra tilbud og være med på slike hagekurs!
Så nå har jeg plantet purreløk, sjalottløk, paprika, lavelndel og stemorsblomst. Så får vi se om det spirer??





Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar