Det er mye som lages i dette hjemmet som ikke blir noen høydere! Mye smaker helt ok, men er ikke noe vi ønsker å nødvendigvis gjenta. Orientalsk curry wok fra Rema1000 ble litt kjedelig, mye salt og lite smak. Torsk med kokosmelk fra Rema1000 var heller ingen favoritt. Lite smak og litt rar smak. Om disse "mishap-ene" skyldes kokken eller smaksløkene som ikke liker maten, det skal jeg ikke si noe om.
Hvis du glemmer potetmel i kjøttpuddingen så blir det plutselig svinekoteletter til middag...! For å si det sånn. Jeg er jo en STOR vims, så plutselig skjer sånt! Tagliatellen med biffstrimler og fløtesaus ble også mislykket. Jeg var litt korttenkt og tok LITT for mye buljong i:) Jeg begynte delvis på ny og fikk noe spisende til slutt!
Det er ikke vanligvis alt som kommer med i bloggen, men her har du iallefall noen av rettene som ikke ble helt som planlagt. Slik går det ofte her i dette huset!


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar