søndag 12. februar 2012

Fremgang på datarommet!

Nå er vi skikkelig i gang på det minste soverommet. Eller datarommet til Even som det kommer til å bli! Pipa er behandlet og gulvet lagt. Jeg har lagt gulvet, og vært skikkelig handywoman, for Even sliter med ryggen. Så da drar jeg frem alle de handy egenskapene mine(som ikke er så mye å skryte av!) og trår til. Det går SAKTE, men noenlunde sikkert fremover :)
Her er jeg i full gang med plasting og skumlegging før gulvet kommer på. Jeg må også nevne at jeg har feinsaga og brukt hammer og hoggjern for å klargjøre for elektroen på rommet. Stolt? Neeeeei da...! Jeg kan visst hvis jeg vil :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar