Vanlige boller er ikke min sterkeste side, så det er alltid et sjansespill når jeg setter igang...! Det går fint om jeg bruker ferdig-pakke, og ja, det tyr jeg til noen ganger på grunn av mine ti-talls mislykkede bolleforsøk. Men på bollesøndag klaffet det for første gang på lenge. Så får vi se hvordan det går neste gang...
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar