lørdag 25. februar 2012

ENDELIG vellykkede boller!

Vanlige boller er ikke min sterkeste side, så det er alltid et sjansespill når jeg setter igang...! Det går fint om jeg bruker ferdig-pakke, og ja, det tyr jeg til noen ganger på grunn av mine ti-talls mislykkede bolleforsøk. Men på bollesøndag klaffet det for første gang på lenge. Så får vi se hvordan det går neste gang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar