tirsdag 31. januar 2012
Takknemlige meg!
Jeg var så heldig å få "arve" en god dose garn. Den gamle naboen til mormor har etterlatt seg masse garn, og hennes barnebarn var så hyggelig å si at alle som ville ha kunne komme og hente. Jeg fikk melding av Mamma og fikk hentet massevis av flott garn, 2 store bæreposer. Jeg følte meg litt rar, der jeg gikk og hentet, men alt i alt satte de pris på å bli kvitt alt, det var flere rom med kasser på kasser med garn. Nå har jeg garn til strikke i årevis!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Hvilke lekrerier skal du mon trylle ut av disse nøstene? OG! Kommer du til å ta med stikketøyet til jobb :)Hehe, ser ihvertfall kjempebra ut.
SvarSlettHehe, ja, jeg har allerede så smått startet med et mini-prosjekt jeg fant på pinterest :) Kjekt å strikka litt igjen! Kanskje det blir strikketøy på jobben?
SvarSlett