Ja, så var vi i gang. Det kommende datarommet til Even er ribbet og revet og klar for litt isolering og elektro. Det skal behandles pipe, legges gulv, tak og vegger. Males og listes. Ja, alt gjenstår vel i grunnen. Men bare se for dere: En skrivepult/databord foran vinduet, men herlig utsikt, ei seng langs kneveggen og muligens ei stor romferje i taket(!). Er det Evens rom, så er det Evens rom :) Spennende blir det uansett!



Godt jobba, blir bra rom dette også.GLEDER meg til å se romskipet i taket :)
SvarSlettJa, bare LITT arbeid igjen, så e det et stykk hobbyrom! Hehe, eg e jammen spent sjøl om det blir romferja i taket. (Ifølge Even e visst romskip og romferje to heilt forskjellige ting! Hehe, for osse vanlige dødelige så e det samme greia!)
SvarSlett