Det er deilig å feire første året i vårt eget hus! Se hvor deilig julestemning. Når det er pyntet som dette er det INGEN som merker en manglende list eller sparkling eller andre smådetaljer som mangler. Det er koselig med litt jul i stua!
Årets julekort er fint hengt på snor på bokhyllene våre. Det er julestemning i seg selv bare det!


Se der ja! Gardiner! :)
SvarSlettStemmer! Gardiner og tepper og julerødt. Hehe :)
SvarSlettStiligt oppheng av julakortå :D
SvarSlettTakk, eg har stjåle idéen fra Mamma :)
SvarSlett