søndag 1. januar 2012

Årets omtenksomme gaver!

 
 Nå ser jeg frem til å bruke alle de nye gavene mine fra jul. Jeg har fått alt fra kokebøker, hobbybøker, kunst, te, masse sengetøy, bøker og bokser og hobbyutstyr. Det er en koselig måte å starte nyåret på, med masse nye ting å prøve seg på.
Den ene gaven var en matkalender. Den er allerede tatt i bruk! Det jeg syntes var fint med den var rett og slett at det er et bevis på det finnes andre som meg. Kjempegenialt! Og med på kjøpet får dere Uke 2 i 2012 matplan hos oss to :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar