Ja, tiden går jammen fort! Nå er vi allerede kommet til 2012. Vi feiret det i det nye huset med den fantastiske nye utsikten! Vi fikk jammen sett MYE fyrverkeri! Vi kunne se Sandnes, Ganddal, Hana og så langt utsikten rakk til Ullandhaug og Stavanger. Håper alle andre også hadde en fin feiring og ser frem til nye utfordringer og gleder i 2012!
Riktig godt nytt år!


Godt nytt år kjære Eilen. 2012 blir ett fantastisk år- Jeg bare vet det! :)
SvarSlettGodt nytt år te deg og Charlotte! Det blir nok et bra år tenker jeg, partall-år er min favoritt :)
SvarSlett