torsdag 17. november 2011

Sjokoladekurs hos Pralin!

Tidligere i høst var jeg på sjokoladekurs, ja, det var både kjekt og GODT :) Jeg har glemt helt å fortelle og skryte, god reklame må gis til dem som fortjener det!


 Kurset var hos Pralin As i Sandnes. Og det anbefales for alle som liker sjokolade. Punktum. Og se hvor fint det ble? Jeg var helt imponert selv. Noe av det kjekkeste var at man fikk lage ting man kunne gjenta hjemme, man trenger ikke noe fancy utstyr eller noen ekstraordinære evner. Det er for alle. Og smaken, nydelig!


2 kommentarer:

  1. Dette såg ikkje feil ud, d må eg melda mg på...mm, fekk vann i munnen bare av bildene :D

    SvarSlett
  2. Ja, det må du gjør:) Det va veldig bra, og jepp, VELDIG godt!!

    SvarSlett