Årets siste julebord er vel overstått. Vi fikk god mat og underholdning på Ostehuset i Stavanger. Vi koste oss :) Frisyren holdt dårlig, jeg tok buss/tog inn til julebordet og det småregnet, så håret mitt så ikke ut!! Jaja, flittig bruk av toalettet var et must. Ellers fikk jeg sunget og danset og da er jeg fornøyd!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar