onsdag 30. november 2011

Juno - oversett liten perle?

Jeg har hørt om filmen før, men aldri en gang vurdert å sett den. Men så kom den på tv en dag i helgen, jeg hadde litt lyst og se film og så traileren for å se om det kunne være noe, siden det var ingen andre alternativer. Så da ble det slik at jeg så filmen. Jeg likte filmen. En liten koselig, rar og morsom liten perle. Den var iallefall litt utenom det vanlige, og en positiv overraskelse blant de mange dårlige filmene som finnes :)

2 kommentarer:

  1. hehe...eg og såg denne her ein dag den gjekk på tv...litt rar film,mn heilt greit tidsfordriv, mn hadde kje valgt filmen om d va ein lørdagskvell for å sei d sånn :D

    SvarSlett
  2. Akkurat, passe rar film. Eg likte den :) Elske sånne merkelige karakterer. Kver sin smak, sånn e det bare:)

    SvarSlett