I går kveld så var jeg på hobbykveld med noen venninner, det var jo kjempekjekt! Lenge siden sist jeg fikk laget meg litt kort, ikke minst på grunn av all oppussingen og flyttingen jeg har holdt på med siste halve året! Så jeg pakket frem hobbyeskene og fisket ut noe kort-lagingsutstyr. Heldigvis hadde jeg en medsammensvoren kort-entusiast på hobbykvelden som kunne supplere med det jeg glemte å ta med meg! Jeg har lagt ved resultatet fra kvelden, 4 kort er jammen ikke så galt!





Så flotte kort du har lagt :)Likte spesielt d med pakkane, d va nydlige fargar samen:) Eg e heilt enige, va ein veldig koslige kveld.
SvarSlettForresten så fatta eg heller ikkje d md aluminiumstape kortå før eg gor et, e enklare enn dser ud som;)
Klem fra Junhild
Takk for det :)
SvarSlettDet ser nesten ut som magi med den der aluminiumstapen!! Eg får vel se om eg kanskje bare må prøva meg ein gong for å forstå det! Det va iallefall ein veldig kul effekt ;)
Kjempefine kort . Det va kjekt at dokke hadde en kjekke kveld. Tenkte å få te noge her sjå meg den 9. des. klem fra mamma
SvarSlettTakk for det :)
SvarSlettJa, eg har veldig lyst å bli med 9/12, eg har ingen planer så eg sette av dagen te eg hørre noge meir :)
så fine kort, og ikkje minst så utrulig kjekt å finne på noe sånt igjen:) d må gjentas!! :)
SvarSlettTakk, takk! Må absolutt gjentas! Det va bare knallkjekt :)
SvarSlett