
Nå begynner det å skje noe, i dag fikk jeg malt strøk nummer 1 på taket i stua. Første steg på oppussingen. Rimelig sliten i armer og skuldre og nakke :)

Et utvalg tapeter, lag på lag oppå pappen i bunn.

Kjøkkenet er ribbet for alt innhold og vi har åpnet veggen inn mot stua! Nå blir det nok skikkelig stilig når det bare er lagt på panel, maling og lister!

Ser du nærmere på bildet så ser du kanskje at jeg har malt tak i dag? Jeg har fått meg ny type fregner, HVITE ;)
Wowa! Så flinke de er! Blir sååå spennande å sjå utviklinga altså! Og dei kvite fregnene var veldig kledelige ;D Koooos! <3<3<3
SvarSlettTakk, takk :) Kvite fregnene gjekk vekk i vask! Oh no! ;)
SvarSlett