tirsdag 5. april 2011

Jentehelg de luxe!


I helga har jeg vært på besøk og fått brukt mine kreative og mønsterlesende evner. Vi fikk sydd en kjole, av dysjforheng-stoff(!), hvem sier at vi ikke kan få bruk for alt vi sparer på! Vi fikk prøvd oss på litt rynking, innerstoff, lage mønster med bakepapir. Sistnevnte anbefales ikke, la oss bare si at stifter kom godt med! ;) Og om du lurer på bildet over: Vi syntes brystpartiet, før det ble satt sammen, lignet på natthatter, så det måtte prøves!!

Jeg fikk også hilse på silkehønene Nora, Godric og Pheobe. De er nå bare herlige. Jeg liker høner. Lydene, hodebevegelsene, "kragen" rundt hanens hals. Jeg savner litt å ha det i bakhagen. Kanskje en gang i fremtiden? (Dog jeg kommer nok ikke til å få HELT den samme interressen som min venninne.)

Til slutt ble det SELVFØLGELIG prøving av HP kappen jeg kjøpte i USA. Og ja, den ble godt mottatt! Ellen holdt på å lette når hun fikk den på toppen av resten av kostymen! Neste gang må jeg lade batteriet på kamera, sette opp stativet og kjøpe meg en selvutløser, så blir det skikkelig shoot!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar