torsdag 21. april 2011

Enda mer...


...smoothie? Yes, jeg er i smoothie-humør! Som du kanskje har sett...! Etter hage-arbeidet mitt tidligere i dag(må bare nevnes igjen, meget fornøyd med egen innsats), så ga jeg meg selv en liten smoothie i belønning! Denne gang en blåbær/jordbær-smoothie. Og den er god den! Enkelt og greit.

For å lage en porsjon: 0,5 dl blåbær, 1 dl jordbær, 1/2 banan, 1,5 dl melk og en spiseskje fun-light saft som litt søtning. (Jeg liker den nye jordbær-rabarbra smaken!) Og så BLAND det sammen. I like it(Den surrer og går på hodet mitt: Enrique Iglesias, jeg skylder på Zumba-treneren som spiller den hver time. Men ja, jeg må jo innrømme at den er kjekk å danse til....! Iiiik!)! Det blir avansert når jeg skriver lengre setninger i parantes enn uten, men sånn er jeg bare. Mange paranteser og avledninger altså!

En ting til: Jeg er jo helt hekta på Six feet under, og nå er jeg ferdig med sesong 4....! Kun 1 igjen så er det ikke mer. Kjekt er det uansett, så lenge det varer! Og sist, men ikke minst: bonusbilder av pusene. Sinus& Luna.

2 kommentarer:

  1. Omnomnom! Smoothie! ♥ Men eg he hatt american breakfast med omelett, stekte poteter, toast og kaffi i dag. Ikkje verst det heller. I alle fall når eg kan sitte og spise ute! Heilt fantastisk ver her. Men nå skya det over litt. Eg har mistanke om at det kjem torever etter kvart...

    Anyway, har vore og shoppa litt dagligvarer. Tenkte meg ut og gå på eit eller anna museum nå. :D

    Åh åh! Og bare ein sesong igjen av Six Feet Under? Schitt! Du må sei i frå når du har sett ferdig!

    SvarSlett
  2. Du altså!! Det hørtes ikkje feil ut med amerikansk frokost! Kos deg på museum eller ka det nå blir :D

    Eg skal gi beskjed, om det så e kl 3 på nattå så ska du få ein melding fra meg når eg e ferdig :)

    SvarSlett