I dag brukte jeg formiddagen på å luke i bedene mine. Det er utrolig deilig å benytte det gode været. Jeg hadde på meg langarmet genser, men det var nyttesløst, det var jo kjempevarmt i sola! Jeg fikk gjort ferdig hele bedet langs langveggen på huset mitt. Jeg skal ta et bilde og legge ut av stoltheten min seinere :)
Dette veret er jo bare nydelig! Håper ikkje du blei solbrent nå ;D
SvarSlettOg JA! Vil sjå bilde av kor fint det blei :D
Faktisk ikkje solbrent!! Huden e vandt med sol itte USA-turen... hehe... eller ikkje!
SvarSlettSka fiksa bilde i mårå, kanskje du rekke å se det før du REISE!!!