søndag 27. desember 2009

Enda mer kort!

 
  
 
 
 
 
  
 

Oi, oi, oi. Det er mye kort for tida og lite annet! Jeg har jammen ikke strikket på lenge, må endre på det på nyåret :)
Pusen, Sinus, fikk være med han og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar